luni, 10 septembrie 2012

Make-up: Back 2 school...or not

Hello ma' girls!

    Am vrut sa fac pentru voi un machiaj pentru prima zi de scoala... dar m-am lasat purtata de val.Oricum, daca suntenti la liceu [cls a 11-12-a] sau la facultate machiajul nu este chiar asa inadecvat. Saptamana asta o sa postez mai multe lucruri pt. "back 2 school" asa ca stati pe aproape.





Am folosit:


* mi-am facut sprancenele cu kit'ul elf nuanta light
*primer elf.
1- am aplicat pe toata pleoapa fardul din kitul pentru sparncene de la elf nuanta light
2+3- am folosit creionul de la Avon supershok in nuanta blackberry si un quand Farmasi nr. 05 la fel si pe linia genelor inferioare am folosit creionul avon+ fardul 2 din trusa.

4- fardul alb sidefat pe care l-am aplicat doar in coltul intern pt. a nu incarca look'ul
* am mai folosit Gel eyeliner Essence negru si rimel de la Avon SuperCurlacious

Sper ca va place si o sa il incercati si voi, chiar daca e putin prea strident pt. scoala. Daca stiti ca aveti profi severi faceti un machiaj mai simplu si renuntati la eyeliner.
Kisses:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu